Stöld..

För 5 år sedan...
Gick jag de allra sista dagarna av sjätte klass. Var överlycklig över att vi slutat denna skitklass och hade en ganska tight relation med en viss Simone.

För 3 år sedan...
Gick hade jag precis bestämt mig för att byta klass till min nya bästa väns klass. Överlycklig för att jag kom ifrån ännu en skitklass.

För 1 år sedan...
Satt jag och Sanne och gungade en sommarkväll och försökte lista ut om vi valt rätt linje. Plågsammare val har jag inte varit med om. Estet, Samhäll eller Barn&Fritid? Hoppades på ett lyckat val och blev lagom oenade i valet.

För 3 månader sedan...
Var det april. Hade nyligen startat upp denna blogg och hade bara någon vecka innan varit och fotat mig och Sanne halvnaken i hamnen i minusvindar. Glömde mina älsklingsstövlar på stan i en påse någonstans. Surt.

Igår...
Var jag och badade i Gropen. Skaffade mig en bränna på axlarna. Lyckat. :-)

Imorgon...
Har jag inte några planer alls, ingen planeringsmänniska. Förhoppningsvis hoppa i vattenpölar och tänka ut en hel drös med trevliga norska ord.

Om ett år...
Ska jag jobba som en sate, eller iallafall ha planer för attt jobba som en sate. Två veckor från att hoppa fallskärm och kanske inte allt för långt ifrån en utlandsresa. Två veckor återstår då till min 18årsdag. Jippie!

Kommentarer
Postat av: s

den tiden minns jag som igår..

ahah vi lekte i borgen :D

2008-06-09 @ 13:11:43
URL: http://simonep.blogg.se/
Postat av: Malin

vilken rolig grej!

2008-06-09 @ 20:11:16
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: hehe, okej! =)

2008-06-09 @ 20:21:50
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0