Filmomani

De senaste dagarna två har spenderats framför datorn där jag skådat filmer av alla
dess slag. Jag hade nästan glömt bort hur fint det är att glömma bort den vanliga
världen för en timme eller två och försvinna in i en annan. En ny tid & nya människor
att beskåda. Film.. Ja, jag säger bara. Film.                 Hittils har jag försvunnit in i:

"Harry Potter och de vises sten"
"Harry Potter och den flammande bägaren"
"Parfymen"
  
"Marie Antionette"

Rekomenderar dom tre första starkt! Verkligen. Men den sista var inte direkt något att hurra över.
För övrigt så är huvudpersonen i "Parfymen" så stilig så att man nästan tycker att det är ohyfsat.

Vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0