Vinnarlivsvärde

Räknade nyss ut att jag lever 23.7% vinnarliv enligt denna snickrade ekvation. I brist på annat gör jag sånt här. Blir djupdykning i Sannes mattebok alldeles strax. Jag tappar verkligen bort allt, och jag borde verkligen börja använda mappar och en kalender om det inte vore för att jag slarvade bort dom också. Höga vinnarlivspoäng tycker jag, -För att misslyckas med det mesta inom strukturerade verksamheter. Men, men. det kanske är den mörka sidan av detta vinnarliv?




Räkna själv;

( antalet dagar om året man kan bära solglasögon när man cyklar till jobbet x antal blogginlägg per år ) + (antal reklampriser man vunnit ) / ( ålder x 100 ) ) + ( skostorlek* / 10 ) = ditt vinnarlivsvärde i procent.


*Snoppstorlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0