Something stuck on my mind the other day.

Webblogg.se eller blogg.se? What's the difference? Jag, personligen, har ingen som helst aning -bara att webblogg är tre boksätver längre. Ska skicka iväg ett mail till blogg.se's support. Brukar fundera över en hel drös med saker lite då och då. Nu senast har jag fascinerats över att någon kom på hur man bakade! haha

Ja, jag vet att det låter jättekonstigt men tänk att någon
sjuhelvetes långt bak i tiden råkade blanda krossade
vetekorn med vatten vid elden, och att vi nu har flera
miljoner olika sorters bröd. Jävlar vad denne/denna
skulle vara rik om detta hade hänt tvåtusen år e.Kr. ;-)


Kommentarer
Postat av: essbess

haha du är så rolig gumman! kan du göra så att man kan lägga till dig i kontakter så att jag kan läsa varje dag, annars blir det aldrig av! pusss

2008-05-05 @ 10:26:50
URL: http://jjessicaharaldsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0