PPP

Pojkproblemsperiod. Ja, man får ju vad man ber om iallafall. För ett tag sedan handlade pojkproblemen om att det fanns för några pojkar i mitt liv, -Men nu tycker jag nästan att det är för mycket.. Av de killar som jag tyvärr inte är intresserad av. Men när man talar om trollen så.^^ Annars är allt galant! Tycker att det mesta mellan himmel och jord är gudodmligt sött! Fast jag uppmanar er alla att bli kära snart, för jag vill minsann se drösar av nyförälskade par överallt. Det är vår! Men jag vill också vara kär, bara lite, i hemligaste hemlighet. Eller så mycket så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.             Så underbart!
                 
                                        Men en del pojkar får man som sagt inte nog av! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0