Lyxsfrukost i all ära,

Proppar i mig Cherrios och Paradis-choklad för fukka muggar jag. ;-) Gott och innehåller
mycket energi, men "snabb" energi som dom talade om på filmen på idrotten igår. Idag har vi
något egelskaprov eller läxförhör om tempus, -och jag har allt i huvudet ju, för fan! haha

Nu ska jag tralla iväg och klä mig i något som jag hittar i garderoben/på golvet/i fåtöljen.^^
För några dagar sen hade vi någon lottning om någon som skulle representera våran profil,
eftersom den inte startade förrän i år och jag kom sorgligt nog som reserv. Hade varit trevligt
att representera BF1C liksom. haha Shit is shit och jag känner skyldighet att vara  fredagsfin!

Puss och kram och skumbanan.

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Rösta gärna på modellbilderna som ligger ute i bloggen är du gullig, behöver hjälp :)

2008-05-23 @ 10:02:53
URL: http://exxa.blogg.se/
Postat av: Jennie & Exxa

Tack för att du röstade igår! Resultatet finns nu i bloggen :) Hoppas du får en fin lördag, händer det något särskilt idag kanske? :)

2008-05-24 @ 11:50:17
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0