En komplimangernas dag!

På morgonen var det ledarskap, men jag var grymt otaggad till att gå till den första lektionen
så jag hann inte riktigt gripa tag om verkligheten innan jag sov tungt igen. Missade Sannes
ledarskap, men hann till Emmas ledarskap som var en lek vid namn "Gift eller ogift". Det gick
ut på att man skulle "fria" till någon och konversationen som följde var ungefär så här;

                -Vill du gifta dig med mig?
               -Varför skulle jag?
               -För att du har otroligt fina ögon!
               -Vilket nummer har du?
               - 4.
              -Aldrig!

osv. Ända tills de som har matchande nummer fann varandra. *romantiken hägrade* Och
det blev komplimangregn må jag säga. Finfin lek att ha lite närsom. Livar upp stämningen
och allas humör. Jag gifte mig två gånger minsann! Fin sjal och fin knut på huvudet hade jag. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0