Urges

Jag klickade mig fram på nätet alldeles nyss& efter en tid hamnade jag på
sajten modemecka och där fann jag saker som gärna skulle vara i min ägo! :-)
image111




1. Longcils Boncza Cake Mascara, 179:-
Har velat ha en kakmascara länge! Men det är just den här mascara
-sorten som MARILYN MONROE använde! Den vackraste kvinnan
genom tiderna. Jag ska ha den, om jag så ska dö på kuppen. <3

2. Disp Core beach spray, 158:-
Saltvattenspray verkar vara en bra uppfinning, mitt hår är sådär
halt och envist tjugofyra timmar per dygn så lite strävhet skulle
göra susen & så skulle inte lite volym skada så mycket heller.

3. Tunika "Today I'm wearing this" Anna Larson, 298:-
Jag letar förgrymmat mycket efter en snygg men prisvärd
myströja att bar slänga på mig till leggings & fula tygskor!

4. Lee Stafford split ends, 95:-
Det skulle verkligen passa mig som handen i handsken
med ett serum till mina toppar. Jag känner fortfarande en
liten saknad efter klippningen och jag vill vekligen behålla
hela toppar ett tag till. Och så är flaskan väldigt charmig.^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0