Tandläkarväder

image74Har precis kommit hem från tandläkaren. Jag brukar aldrig ha problem med tandläkare, snarare tvärt om. Men nu så känns det inte lika trevligt.. Hon skulle ta ett avtryck av mina tänder och när hon stoppade upp skenan med blå pasta på så var den alldeles för liten. Inte nog med att den redan tog i tandköttet, utan hon tryckte verkligen upp den så att jag blev helt tårögd. När hon tog ut den efter några smärtsamma minuter så konstaterade hon att "Den skavde kanske i lite där."  Och sedan, eftersom avtrycket var avskavt där tandköttet hade förstörts så var hon tnungen att göra om det. När vi var klara fick jag en ny tid som är på fredag. Då har jag henne igen och jag vill verkligen inte det. Usch och fy!





Kommentarer
Postat av: Nadia

Usch.. jag hatar verkligen tandläkaren:O:O

2008-03-25 @ 14:41:51
URL: http://nAwil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0