One of these hair day's

Klippte som sagt mitt hår igår. Jag sa som jag alltid brukar säga till frisören, dvs att hon skulle ta allt det slitna. För vem vill ha slitet hår? Hur som helst så började hon klippa och klippa och tesarna som föll till golvet var ca 10 cm långa på vissa ställen. Ingen annan frisör har klippt av så mycket och jag var inte alls beredd på att hon skulle ta så mycket av min längd. Men nu sitter jag iallafall här. Ska inte klippa mig på hela sommaren har jag bestämt. Eftersom jag ändå planerar att klippa en kort röd frisyr till hösten -08.
image84image83


Kommentarer
Postat av: Jonna

fina kort!

2008-03-27 @ 11:13:23
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0