Nästan en dagens..

Idag bar jag lite gammalt och lite nytt. Jag är så sjukt trött på det mesta så jag har lagt det där med "Wear of the Week" på hyllan för ett tag nu.. Jag bjussar istället på någon enstaka outfit när andan faller på, men som det ser ut nu så blir det inte mer än så. Detta var det jag bar under dagen om vi bortser från kjolen. (på bilden ett rött linne) Jag hade en svart hög en under dagen, men jag tog av mig den när jag kom hem. :-P  I all hast drog jag på mig det röda linnet för att påskkärringarna inte skulle få en chock av min synliga bak genom mina svagt genomskinliga skipants. Man besparar barnen sådant för psykets skull! ^^
image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0