Morgongöra

Har precis klivit upp ur sängen och jag är så där lagom övertrött. Jag tror minsann att jag har sovit en aningens för länge. Det är bara jag hemma nu så det är tyst och skönt här hemma. Idag ska jag plugga hur mycket som helst, jag har försatt mig i den situationen att jag måste sträckläsa en bok på ca 120 sidor tills på måndag.. Inte direkt ett smart drag, men vi har inte fått någon lektion att 'komma igång' med boken på så den har bara (precis som för alla andra i klassen) blivit liggandes i skåpet i väntan på rätt tillfälle.


Hittade heller inte någonting värt att äta till frukost och i skåpen hittade jag ett  trevligt paket
med nudlar. Yum! En av de få maträtter jag kan göra. Eller, nu lät jag helt IQ-befriad. Jag kan
göra ganska mycket. Det är bara det att jag aldrig gör dessa tidkrävande maträtter. haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0