It's cosy, it's candy, it's coke

Det småsmattrar på fönsterrutan från regnet utanför. Jag älskar regnet, och då speciellt sommarregnet. Enligt mina värrderinga har regnsmatter lika hög mysfaktor som ett hus upplyst av stearinljus, om inte ännu mer. I sommarregnet kommer det att bli många lyckliga promenader och kanske några härliga bad också?   Just nu sitter jag iallafall och äter godis eftersom den nyttiga eran börjar imorgon. En tepåse innnan frukost och en innan sänggåendet i tjugofem dagar. If it's worth buying it's worth trying. Näeh, nu ska jag tralla över till TV:n och avnjuta något program tillsammans med sällskapet Cola Light och salta fiskar. Tjihuuh<3
image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0