Inte bästa sättet att börja helgen på..

I skolan igår hade jag en minimal huvudvärk som återkom lite då och då. Så när klockan var sju igår så började jag frysa och huvudvärken kom tillbaka. Jag har även hostat under hela dagen så det var väl dom  första tecknena. Gick och lade mig klockan nio och vaknade för fyrtio minter sedan av kallsvettningar. Usch och tvi. Har fortfarande huvudvärk och hosta, men just nu börjar jag bli snuvig också. Typsikt tycker jag, jag har ju liksom taggat mig till klassfesten idag och så händer det här! Men jag får se om jag orkar, jag får banne mig hoppas att jag orkar!




Nu ska jag gå och ta ett varmt bad och en Ipren,
jag har ju haft huvudvärk sedan igår och jag har
inte tagit någonting hittils. -Men huvudvärken är 
intensivare idag så det kan behövas ett litet piller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0