How much is too much?

Hej världen. Kom nyligen hem från skolan efter en händelserik dag med Sarohrna. Innan jag satte mig för att plinka på tangenterna så tjolade jag ihop en kladders. Tror dock att det blev för mycket kakao, men chokladsmaken är ju den man vill åt. haha

I natt hade jag en av de sjukaste drömmarna jag någonsin haft, den handlade om att X var en mördare med en tatuering av Asien över magen och ja, sen fick jag en väckarklocka av honom också. Fick väckarklockor av alla i min dröm faktiskt! Jag kan koppla tatueringen eftersom den handlar om Asien och där är ju Gemollan, men det andra vill jag gärna veta mer om.. Man hanterar ju sina intryck från dagen och jag vill gärna förstå mördarbiten. Och gärna det där med väckarklockorna också.

Drömtydningsbok, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0