Home at last

Kom hem nyligen, som rubriken så självklart typder på. Har tillbringat tiden i affärer i sökandet efter en klänning till min nya kortkorta cardigan. Det finns tishklänningar EVERYWHERE men inte en enda linneklänning. Det slutade iallafall med ett köp av ett svart linne från Åhlens avd. Å+. Det blev även ett par skipants till vårskorna av många anledningar och sedan ett puder, en sminkborste och två billiga ting. ^^

Var borta från skolan igår, eller jag kom på en lektion eftersom jag inte ville förstöra min grupps redovisning med att vara borta. Hade dock inte så mycket röst att prata med och så bidde läraren lite förfärad när feberiga jag kom till skolan. Idag mår jag mycket bättre och slutar inte längta tills när jag är frisk nog att sola!

Miiiwh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0