"Glad påsk!" as the swedes might say.

Har suttit och haft en liten fotosession med ett par små kycklingar och två underbart sprakande påskpyssel som jag och mor fått av systra mi. Har suttit och pillat på de flesta menyer och funktionsknappar på digitalkamera-mackapären och jag är rätt så säker på att jag har ändrat någon inställning som behövs för fortsatt kottagning.^^ Jag är inte ett av teknikens underbarn jag inte. Jag har alltid vilat i kreativitetens och nyskapandets vagga istället. haha *poetisk* Påskpysslen är verkligen söta och egentligen vill man ju inte äta dom eftersom man förstör det fina då, men sånt är livet. ;-)   Puss och kram, skumbanan!
image34image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0