Everyone needs a bit of that thing they can't afford.

Jag blir helt tajkolajko. Om jag ska vara ärlig så tycker jag själv att jag behöver det mesta.. Jag behöver strumpor, skor, tights, jeans, toppar, hoods, cardigans, t-shirts, örhängen och mycket mycket mer. En skohylla t.ex. En omorganisering av mitt rum. Byte av möbler, en klippning, några besök till solaruim, ett gymkort och en mascara. Och så kanske någon av de där vackra pojkarna.  Jag behöver!   Eller, från botten av mitt hjärta så "behöver" jag bara. Men jag skulle vilja göra den färdigställda bilden i mitt huvud till reality.

Det skulle vara oerhört praktiskt!



Men då skulle jag inte vilja längre, det skulle ta ett litet tag till för att hitta nya saker att åtrå och under den tiden skulle jag skrumpna och dö. Tvärt. Så samtidigt som jag tycker att det är jobbigt med allt detta Vill-ha-andet, så vet jag att det är nädvändigt för min överlevnad. "Längre lever vi i längtan efter ting."   Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0