Bilddagboken

Mina dagliga internetrutiner har rubbats. Jag går alltid in på BlueDreams, Moderniteter, MSN och Bilddagboken minst en gång dagligen. Det är bara så. Men nu, nu har denna fina spiral rubbats. Bilddagboken har ändrat sitt utförande av webplatsen och jag känner bara ren och skär avsky för den nya. Den förra var trevlig, hel och ren och bara allmänt lättmanövrerad,, -Men denna är allt utom just det. Krånglig, konstigt färgval och "finesserna" är inte värda mer än vad pizzan på Taormina kostar!

Hämtar ett litet stycke ur en sång från min barndom. ;-)
"Allt, allt, allting var bättre förr. Gräset var grönare, rosorna rödare. Allting var bättre förr."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0