Back to my comfort zone

   image102image103
Fy farao vad kallt det är nere vid vattnet!
Min pingla och jag styrde cyklarna mot hamnen och gick ut till den långa piren som sträcker sig längs våran del av Mälaren. Det var jättevackert där, men framförallt jättekallt. Jag tror till och med att det blåste minusgrader men fan vad stolt man var. Jag hoppas bara att vi inte blir sjuka.^^ Det blev lite bilder på mig också, tänker dock inte använda dom som headerbilder utan hellre använda för att lägga upp på sidor som statist.se.                               Här är några av bilderna som togs!
image99image100

Kommentarer
Postat av: emma

dom nedersta bilderna var riktigt fina :)

2008-03-28 @ 23:03:49
URL: http://emmariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0