Vänster hjärnhalva

Cyklade ner på stan i morse vid tio och träffade Sarah. :-) Vi gick runt lite i affärer, pratade om allt mellan himmel och jord, och skämde ut oss. -Som vanligt med andra ord! Trevligt var det iallafall, tror det var någon Niklas Lidström på Zigmatorget också, men eftersom det var något stolpskott osm höll i intervjun och eftersom hela spektaklet var allmänt dåligt så drog jag iväg Sarah därifrån. Handlade en förpackning med blålera (2 kg) jag ska göra figurer av, på Panduro. Kalaset gick på tjugoen kronor. En spottstyver rent ut sagt. Tänkte ju ha den att skulptera lite saker med under dag som denna.                                                puss

Kommentarer
Postat av: linda

SV: jag var lika dan ända tills den dagen då jag fick PS. man blir självlärd efter tiden. Men paint är också kul. Typ :P

2008-06-16 @ 15:28:33
URL: http://lindsayinlove.blogg.se/
Postat av: Pow

Panduro äger!:)

2008-06-16 @ 21:15:50
URL: http://lockedinneverland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0