Packningslista

Det började klia i fingrarna efter det där inlägget om Hjo^^ Jag drog fram den enda resväska jag har och började packa lite grann. Svårt att veta vad som ska med. Idag kom jag och mamma iallafall fram till att shoppa lite granna på sommarrean i Skövde. Lite roligare än att handla här hemma tänker jag mig. Inför min fem-dagarsvistelse i Hjo ska jag ha med mig tillräckligt med kläder för att inte lida, och tillräckligt lite för att shoppa hem mer. ^^

Listan hittils:
Jeans
Shorts
Linnen
Klänning
Cardigan
Bikinis
Sovkläder
Underkläder
Handduk


Listan blir längre när jag packat klart! :-)


Kommentarer
Postat av: A

VAr ska du?

kram kram

2008-06-25 @ 11:52:26
URL: http://justsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0