Godmorgon

Jag är en lycklig filur idag, :-) Dels för att jag går sista skoldagen idag, eller jag går inte ens det!
Alla ska beskåda Ådraget* vid elva. Dels för att jag imogron ska till min kusin som går ut Jensen
imorgon och vi ska hem till henne vid fem och fira! Och dels för att jag fick läsarrekord igår, TACK!

Efter skolan ska det även inhandlas tuttejp. På Twilfit får det nog bli. Tuttejp.,, Roligt ord!

*Ådraget är en tradition som NV3B har. Lärarkåren står på ena sidan av Svartån och trean på den andra och så är det dragkamp mellan dom, och lärarna hamnar sedvänligt i plurret. ;-) Vi är ju en nystartad klass. En BF-C-klass har inte funnits, så vi har två år till på oss att klura ut en tradition. Men det är lång tid kvar! Idag ska detta spektakel fotas. Så ni får se NVs triumf!    (nämnas bör också; Allt är tillåtet)  haha

puss


Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Vad härligt med skolavslutning! Vill också ha sommarlov =/ Kramar

2008-06-04 @ 10:39:14
URL: http://annihoney.blogg.se/
Postat av: jonna

haha vad härligt att inte känna smärta när man blri röd!

det gör verkligen jag! sen tare as lång tid innan jag blir brun! :p

2008-06-04 @ 12:10:02
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0