AvslutningAvslutningAvslutning Fortsättning

Eftersom det inte bara var vi som gick ut idag så stod jag och Sarah, Rabina, Dalal, Sarah 2 och David och kollade på studenterna. Alla var verkligen jättefina och glada, och skyltar präglade den enorma grupp människor som stod och var glada för sina nära och käras skull. :-) Jättefint, verkligen! Eftersom jag också slutade denna fantastiska sommardag så fick jag mina betyg också. Stolt över mina prestationer.


BKF - VG
Data - VG
Idrott - VG
Fritidsk - VG
Arb.lär - VG
Eng. - MVG
Sv. - MVG
Utv. - MVG
Matte - MVG
Kom. - MVG 

Glad :-)

Kommentarer
Postat av: Lenita

Jättebra betyg ju!

2008-06-05 @ 15:09:23
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/
Postat av: essbess

fan va duktig ;D

2008-06-06 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0