Jag mår bäst bland röda prislappar

Jag är inte någon kvalitetsmänniska över huvudtaget. Däremot finns det många som är tvärtemot detta
och nästan inte ens ser åt dessa kläder i butikerna. Varför? Jag tycker att jag är duktig på att handla rea
-saker, och det kanske är pga att jag så gott som aldrig ångrar mig med mina klädköp, någonsin. Här är
den första shoppingen i Skövde, innan vi for till morfar min!                                                      Enjoy

Alla har dom, och jag vill ha lite färg i garderoben.

Söt negligé. Småtransparent med både spets och volanger. Nästan FÖR söt för att vara söt.

Randigt. Alltid detta randiga fina. Fint till allt och ingenting.

-I really don't (like pink) men att låta resten av outfiten vara svart/mörk så blir det fint.

Klänning, lätt att slänga på sig. Till stranden eller mjukisdag, kanske?

Bikinitrosor från Gina. (allt ovan är därifrån), och ett par solglasögon av märket Wannabes, köpta på Yup.
Yup är för övrigt en grym butik som tyvärr höll på att slå igen nu.. Synd. Men det var 50% på allt där inne. Från Odd Molly till Acne och Cheap Monday. Hoppas det går bättre för dom på den andra platsen.  Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Teen har jag med, i samma färg dessutom :) Jätteskön och färgglad.

2008-07-07 @ 21:54:53
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: jayne

ja du...röda priser ÄR härligt...

Ja..än är jag lite hemlig... men vem vet...???

Ha en bra kväll

2008-07-08 @ 17:55:20
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Mariama

jag älskar Det rosa linnet, den med volanger och brillorna!xD

2008-07-09 @ 13:08:17
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0