Sweet dreams are made of this

Galabahahallaah! Sitter och lyssnar på BoKaspers orkester. Japp, jag lyssnar på sådant.^^  Har fått små påhopp om att jag inte lämnat in uppgifter i diverse ämnen, och jag hatar den sidan av mig själv. Jag hatar att jag glömmer saker två sekunder efter det att jag hör dom, att jag tappar bort uppgiftspapper lika fort som jag fått dom och att jag, som 'grädden på moset' skjuter upp alla måsten tills det inte längre går. Har precis smällt i mig lite choklad. Eller rättare sagt; Den sista biten choklad på länge.. ¨

>Hejdå godis!
>>Hejdå sockerkickar!
>>>Heja, heja motivationen!

Om jag ska äta något trevligt ska jag motionera bort det i samma veva.^^ Förresten så var jag och Sanne ute och sprang i söndagskväll, om jag inte minns fel. Vi ska springa varje söndag, hom och jag. Och om du är lika taggad som mig så får du gärna följa med! Vi är inte atleter direkt, men man försöker så gott man kan! :-)

Skulle behöva en mp3 eller något liknande under dessa (hittils få) mjölksyrefyllda träningstimmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0