Redovisning -Check!

Åh, äntligen hemma! Dagen har varit otroligt varm, och eftersom vi inte har någon högklassig ventiation i våran hemsal på skolan så var det några grader mer än nödvändigt. Fick en riktigt fin svetmustash med. ;-)

Min grupp (grupp 5) hade våran reovisning idag i skolan. Vi hade förra veckan på oss att fixa en redovisning och projektet hette, som nämnts tidigare "Våga vara vuxen". Min grupp hade området ålderdomen och under förra veckan blev det en hel det fantastiska intervjuer med äldre människor. Dom är så söta! Jag är alltid nervös vid redovisningstillfället även om det har blivit bättre med åren. Jag rodnar rodnar överallt!^^

Aja, här är bilden från projektet som utlovat!  Min spegelbild år 2050!
image223

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0