Nyckelviksskolan

Gosh, kom på att jag inte hann skriva något inlägg innan jag ock pappa styrde mot Stockholm. Jesus Christ! Hursom, min mellersta syster E och hennes skola hade vårutställning. Det är även kulturnatten på Lidingö nu ikväll och det var riktigt smockat med folk i husen och på gatorna. Syster blev våran personliga guide och visade oss sånt som hon hade gjort och berättade om vad dom hade gjort och skulle göra på skolan. Det är ju en estetisk skola och utbildningen är på ett år. Jag blev förgrymmat sugen på att sluta BF och börja estet, fyfanken vad jag saknar allt som har med formgivning och göra.. Jag får banne mig börja på någon kurs alltså. Här kommer lite bilder från trippen.  (de två större bilderna är gjorda av min syster)

image165image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0