Make it up

Har precis kommit hem från min härliga syster. Hon hade ett Mary Kay-party (eller jag tror i allafall  att det kallades så) med några vänner, där jag så klart är inkluderad. Rådgivaren är en vän till min syster och det var en rätt så avslappnad och glad stämning under rådgivningen och testerna. Jag gillade handprodukterna och återfuktaren till ansiktet, men sm inket var inte något som jag föll för. Och sedan så fanns det en läppmask som jag gillade starkt också. :-) Den köpte för övrigt min syster. Tack för en trevlig dag!
image135
Min syster vann en handkräm som hon gav till mig. Älskar dig syster! Och rådgivaren skulle
ringa mig om några dagar, eftersom jag ännu inte vet vad eller om jag vill köpa något. Men
jag är lite småsugen på en somrig rouge eller en ny concealer som passar till solbrännan?

När alla gått hem pratade jag och Malin om lite av varje och jag kom
 fram till att jag ska detoxa mig under en helg. Få ut allt slagg & bara 
stoppa i mig saker utan tillsatser. Vatten, juice och frukter i två dygn.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0