Lågsäsong?

Först och främst så vill jag säga godmorgon! Jag vaknade för en timme sedan och ja, halva min dag har flytt. Idag ska jag och Sanne ut och springa efter som det blev ändrade planer igår. Det är vita moln som täcker himlen och vinden är svag. Ett riktigt bra joggingväder så att säga!

Tillbaka till det där med lågsäsong. För det är det verkligen i blogg världen.. Men jag har facit i min hand, eller min ideologi om vad som ligger bakom. Tänk så här. Dagarna blir ljusare, graderna stiger och fritiden tar ut sin rätt i vinterns timmar av innesittande, -och bloggarna och bloggerskorna har inte anpassat sig ännu. Man hinner inte blogga efter all tid ute! Så, om två veckor kan jag tippa på att allt har ställts tillrätta igen.

Och ja, jag har själv fastnat i rävsaxen! Anpassning. Anpassning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0