Jag har precis kommit hem från skolan

Detta bli ett snabbt inlägg. Har varit i skolan med S och C och bara suttit och pratat
strunt sedan klockan 4. Nu ska jag och pappa till Europrice och handla lite granna. :-)

                                        

Update
Har precis kommit hem från Hälla där jag och pappa handlade lite gott. Det bidde naturgodis för min del, mest då pga att jag såg en utomordentligt stor påse med torkad annanas! Det är verkligen gott med sådant ibland. I skolan idag bestod tre av sex lektioner av film så dagen har varit riktigt laid back, så att säga.^^ Det var både Troja, Adam & Eva och en dokumentärfilm om EU-kravallerna i Göteborg. Allt var väldigt intressant och väldigt trevligt! I skolan blev det även lite namnam av olika slag, och på lunchen åt jag min tredje liter jordgubbar för i år. Det är verkligen hur gott som helst med jordgubbar!                Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0