Herre min skapare!

Äntligen! Alltså mina senaste dagar har gått i konkurs pga bloggproblemen. Och eftersom jag alltid har tid över till min bloggning (vanligetvis) så blir det en himla massa krampaktigt dränkade tid som man måste döda.. Och långsamt går det.. Kom nyss hem från Sanne och har varit med henne i några timmar nu. :-)

Skolan slutade för övrigt väldigt tidigt idag! För att vara mer exakt så slutade vi tjugo över två, istället för klockan fyra. Helt jävla underbart vårväder var det också.^^ Efter skolan drog jag med mig Sarah2 till stan för vad som skulle bli en liten runda efter ett par chinos (eller liknande) till mig så blev rundan betydligt mer långdragen. Innan vi gick pratades det lite med hennes Bubben men allt som allt så var vi på stan i 4,5 timme! haha Tyvärr blev det inga byxor men jag köpte hem lite annat.

Eftersom vi vandrade runt så länge så gav mina fötter upp och smärtade i vad som kändes som år och dar. Tillslut blev smärtan så stor så att jag köpte mig ett par skor på HM för att byta till och då lade jag ner stövlarna i den påsen. När jag om hem från stan så upptäckte jag att jag glömt/lämnat/tappat påsen någonstans för ja, jag är stövellös! Grattis Amina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0