Ha en trevlig kväll, det tänker jag ha!

image251image250
Ah, detta blir ett snabbt ihopsläng.
Oj, oj, oj! Aja, ska cykla iväg om 30 min och jag sitter här i bara mässingen. Hinner inte lägga upp någon bild på klädvalen utan ni får helt enkelt se vad det blev på kvällens bilder. Har precis kommit hem från en runda på stan med Sanne och eftersom jag råkade slarva bort nycklarna så gick den sista kritiska halvtimmen åt till att finna dom jävlarna. Tyvärr låg dom i min bröstficka under hela tiden, men nu måste jag klä och sminka mig innan Sanne kommer över igen.^^   (gamla bilder)

Har förresten handlat lite saker nu! Köpte ett örhänges och
halsbandssätt till mor min eftersom morsdag är på intåg! :-)
Sedan så blev det en påfyllning av telefonkortet,  ett jävligt
dyrt kilo fläskfilé (riktigt surt..), en burk cola och en snickers.


Puss hej! <3

Kommentarer
Postat av: sanne

att vi inte drack asti i går ;D

2008-05-01 @ 13:54:13
URL: http://sannedinesen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0