Ansökan om sommarjobb.

Hej alla. Jag har ett stora problem för tillfället. Om fyra dagar så har tiden ebbat ut, och då har jag inte fått något kommunalt sommarjobb. Tänkte även ansöka som någon form av kolloprersonal men minimiåldern ligger för högt. Man måste minsann vara 21 år fyllda. Tycker att det är olidligt orättvist. Jag skulle passa som kolloledare och personal. Mina APU-barn var helt underbara. Barnen i min klass var 9-10 år gamla.



Tidigare erfarenheter;


Prao i skolkök 2004  - 1 vecka
Sysslor; Grönsakshantering.

Prao på Scandic Hotel 2007 -14 dagar
Sysslor; Rumsstädning, bäddning.

Prao på News Design 2007 -14 dagar
Sysslor; Städa, hämta leveranser, vika kläder, packa upp., larma av och på plagg.

Sommarjobb på News Design - ca 1-2 månader som extrapersonal
Sysslor; Prova ut jeans, ta betalt, städa, hämta leveranser, vika kläder, packa upp varor, larma av och på plagg, arkivera kvitton. Fick även tillgång till koder, kort och nycklar i hela Centra.

APU Fredriksbergsskolan och fritids - 4 veckor
Sysslor; Assistans under lektioner, undervisning och hade aktiviteter ute och inne, rättade böcker, agerade även extralärare när en av mina handledare åkte bort och då inkluderas de vanligare lärarsysslorna.  Agerade även fritidspersonal och höll aktiviteter för barner, där även utomhus och inomhus.


Kommentarer
Postat av: Camilla

fin blogg!

Ha en bra lörd

2008-04-26 @ 18:16:37
URL: http://miiillaan.blogg.se
Postat av: Elina

SVAR: tack så mycket, värmer jäkligt mycket att du bryr dig.. :-)

2008-04-26 @ 18:40:15
URL: http://trefoil.blogg.se
Postat av: jennifer

svar: ja, det var den väl, men inte lika bra som jag trodde att den skulle vara.. ;P

2008-04-26 @ 19:49:01
URL: http://jennifererer.blogg.se
Postat av: Christine

Jag tycker också att Kollo verkar skitkul. :-)
Du har ju faktiskt ganska mycket erfarenhet... du kan säkert hitta ett bra sommarjobb på något annat sätt! Hur gammal är du föresten?

2008-04-26 @ 22:16:51
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilka roliga jobb du har på listan x), skulle verkligen sitta fint med sommarjobb fö mej med :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0