Yesterdays' are to far away

¡Buenos dias! Me llamo Amina y tengo dieciséis años.
No, no hablo español -Sólo me queda alguno expresiones
.
image289

Nej, nu jävlar! Pallrade mig upp ur sängen vid
halv tolv någon gång och har sedan dess inte
gjort mycket. Det är skitväder rent ut sagt men
trots detta så är jag bara en dusch ifrån att cykla
ner till stan och gymma arslet av mig.
Somnade
med sminket på så jag ska nog avnjuta en varm
dusch och djuprengöring innana jag pallrar iväg
med den redan packade trunken. Detta skulle
egentligen blivit av igår, men jag och Sanne gjorde
annat trevligt. Åt tacos, räknade gula saker och Sanne
skrek "I'm livning the dream!! Wooohooo!" lagom ofta.



Drömde förresten ännu en dröm inatt. Sarah vet vad
jag pratar om eftersom hon ofta drömmer liknande
drömmar. haha  (Den inkluderade då varken en kåt
fågel eller en otrohetsaffär, så du vet Sarah) 
       ;-)


Kommentarer
Postat av: sanne

"I'm livning the dream!! Wooohooo!"

2008-05-17 @ 15:41:26
URL: http://sannedinesen.blogg.se
Postat av: marlene

Tacos är riktigt gott :P

2008-05-17 @ 17:35:01
URL: http://marlaaan.blogg.se
Postat av: Sarah

Hahahah, vadåååå? (a)
inga glassar med fisk i heller? ;D

2008-05-17 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0