Pinky got away with it all

Sitter här och beundrar mitt händelsefulla liv. Skulle nog kunna sätta en slant på att det bara finns en
 handfull personer som vet vad jag har haft för mig denna helg. -Vad jag har haft på mig och vad jag har
diskuterat om.
Men igår blev jag så grymt irriterad på allt så jag sket i bloggen helt enkelt. Halvt värdelöst.image281
Dagen och gårdagen har varit rena bastubaden när man suttit i solen och fångat
 UVA och UVB-strålar. Själv har jag brännt mig lite smått vid armhålorna av alla
ställen. I en båge precis utanför, inte mycket större än en ostbåge. Intressant..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också en "fin" solbränna efter lördagen... Det ser ut som att jag har en haklapp fastklistrad på mig!

Nu finns nya vårbilder hos mig!

2008-05-13 @ 18:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0