Innesittardag

Japp, precis som rubriken lyder så har jag inte lämnat lägenheten på hela dagen. Har precis badat och mumsar på sura rabarber med socker till. Riktigt mysigt må jag säga! :-) Gårdagen blev inte så lyckad som den borde ha blivit då jag, tre minuter efter det att Robban hämtade upp oss -fick springa ut ur bilen och spy tre kaskader.. Tappade lusten i samma veva som jag kastade upp mitt maginnehåll så jag gick helt enkelt hem.

På den korta vägen hem följde en stor polisbuss efter mig, och tillslut körde denne upp brevid mig och frågade om jag sett en äldre dam vara ute och vandra, nu mitt i natten. Hon verkar ha kommit bort från något boende för jag såg både polis -och Securitasbilar smyga omkring på småvägarna. Hoppas att hon hittades iallafall. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0