Gammal kärlek rostar aldrig

Riktigt dåligt med inlägg idag. Har inte haft bloggandan, tyvärr!

Magen är full på hembakad rabarberpaj, -sjukt gott btw. Sanne och jag har kommit in på samtalsämnet
"Den allra första kärleken". Min första kärlek var en blåögd pojk vid namn Calle. Jag hade sådana fjärilar
 i magen så att jag fortfarande kom ihåg dom och ja, den lilla romansen höll på under dagis och sträckte
sig fram till ett tag i lekis. Vi gifte oss (pga påtryck från mitt håll). haha Vilket litet love-freak jag var! ^^

Vi funderar lite kring vad våra gamla kärlekar håller hus nu för tiden.
Sanne kollar i skolkatalogen efter någon Olle och jag försöker komma
underfund med var Calle tagit vägen. -Hur är det med era allra första romanser? ;-)


Kommentarer
Postat av: Blondinklara

På tal om rost s¨har min bästa väns cykelsadel rostat fast så den går inte att reglera. Lite nödvändig fakta sådär på kvällskvisten.

Ps. Besök gärna min blogg baserad på en parodi av Blondinbella!

2008-05-01 @ 22:26:11
URL: http://blondinklara.blogg.se
Postat av: N

Åh raberberpaj

2008-05-01 @ 22:29:31
URL: http://privateinvestigation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0