Snabba puckar

Okej, jag tar det fort.^^

Igår skulle jag som sagt och sola, men eftersom jag vid lunch fick reda på att det var ytterligare en RÖD dag idag så sket det sig. Då fick jag istället hitta något annat att lägga fokus på och eftersom jag har ett litet "projekt" så satte jag tänderna i det. Fram emot kvällen (ja, det tog tid att sy)  så hade Sanne tid att slinga mitt hår. Hon kom över till mig och efter en timmes mycket smärtsam slingdragning så var jag halvklar.. Under den tiden går det upp för oss att det är inte är tillräckligt med färg till mitt hår så jag frågar mamma om hon kan gå och köpa en vanlig blonderingsförpackning innan ICA stänger. Det kan hon såklart inte.. Så jag får dra av mig den förbannade hättan och jag har nu bestämt mig för att folieslinga håret hos någon bra frisör. *ironi*

#Klockan tjugo i ett idag så ska jag till tandläkaren
            eftersom jag har problem med mina tänder.

#Efter det blir det till att cykla ner på stan och sola.*

#Imorgon ska jag toppa mitt hår! :-)

*Ev. sola på Klockartorpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0