Morsning, korsning alla goa gubbar

Vaknade för en liten stund sedan. Det är ett underbart väder ute så jag trallar väl antagligen ut en sväng. Jag och Sarah kom överens om att vi skulle bikta oss någon gång. Hennes kille är katolik också och jag är så inställd på att vi ska göra det någon gång. För jag vet att både hon och jag skulle behöva prata av oss med en präst, eller iallafall med någon. Du måste Sarah! :-)  Sedan så saknar jag Sanne a.k.a Sun-Sun. Hon är iväg och påskar över halva stan känns det som. Sänd en tanke till Sanne  ni, hon behöver't! ^^


Kommentarer
Postat av: al

Mmm.. bullar..! =) DET var längesen jag åt!

Härligt med sovmorgon. Ville med sova läänge idag, men klev upp vid 10... =/ Det blev ändå 5,5 timmar senare än igår.. =)

Lycka till med biktningen! =))

al

2008-03-23 @ 12:37:41
URL: http://aljohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0