Give me some lovin'

Long time no see. (Märkte att mitt senaste inlägg var från imorse!)  Ajabajabajamaja! 

Men lyssna på det här

Okej, jag har kommit på min ultimata önskning! En människas högsta önksan brukar ju lyda pengar, en resa runt jorden, eller som för dessa skönhetsdrottningar "världsfred". Jag håller med om att den sista inte alls är självisk, men den är inte heller orginell. Min ultimata önskan är att jag vill vara källan till kärlek. Det kan låta dumt (för er i underbara förhållanden och bla bla bla) , men för en Amina är det en helt fantastiskt tanke. Tänk att kunna ge någon pirr i magen av att bara vara sig själv. Åh, vad vackert! Pirr i magen..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0