Unfunctional network

Min dator gick ut i strejk igår. Den tyckte tydligen att det var okej
att det var helt rimligt att säga "Ingen nätverkssladd är ansluten
till nätverket."! Ja tacka fan för det när jag kör på trådlöst!   haha

Är precis hemkommen från lite secondhand shopping också. Riktigt trevligt är det och det känns som man befinner sig i en annan värld bland mönster och axelvaddar. En glasbubbla av vackra saker. Ja, fint är det! Hittade lite fina saker som jag lägger upp senare. Nu kurrar magen och jag ska lassa in några portioner spagetti och köttfärssås.

Ciao

Kommentarer
Postat av: ny blogg igen

puss puss

2008-04-05 @ 21:50:00
URL: http://hoocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0