Över torgen här går var och en för sig

Det är morgon nu igen. Söndagsmorgon, precis som för en vecka sedan.
Det är soligt ute, men ändå är det tomt. Inga barn leker där. Inga barn skrattar,
stojar, tjoar och ler. Lekparken är tom.. Man funderar löver varför.
   -Varför?

Sitter här i köket (laptopen är ligger alltid på köksbordet ) Stått där sen jag köpte
 den och kommer väl stanna där till den dag då mitt rum har plats för en lappis.^^
Sarah är förresten hemma själv idag, hennes föräldrar for till La Italia för 6 timmar
sen. Deras bröllopsdag. Vackert. Själv har jag inte några planer för idag. Eller jo,
jag ska träna kondition. Och Sanne kommer hem idag. Just ja, hon kommer hem.

Puss

Kommentarer
Postat av: sanne

jag är hemma nu ;D

2008-04-27 @ 17:31:37
URL: http://sannedinesen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0