Mjölksyra var det ja!

Har äntligen köpt det där förbaskade gymkortet nu. Och ja, jag känner mig faktiskt lite duktig! haha Det där kortet ska vara förbrukat innan sommaren och dör med basta. Ett 10-gångers blev det och då till summa på 380:-, riktigt trevligt att ha det gjort till slut. Konditionen ska upp till den nivå som jag hade i nian. (nian känns ofantligt litet!) Det känns helt omöjligt att jag gick i nian förra året.
                      image136
Och på tal om grundskolan så ska jag, Jessica, Sanne och nyligen hemkommna Gemollan till våran och hälsa på. Vet inte när, men dit ska vi! :-) Man saknar personalen, lärarna och klasserna. Ett litet paket som man fick lämna över till de dåvarande åttorna. haha Kan man se det så? ^^ Och nu är det skitsamma om jag har tappat 'den röda tråden' för jag ska bara påpeka att Gemollan är hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0