Konsten att köpa allt, utom just kläder.

Igår blev det ju en tripp på stan och där inhandlades detta. Eller, det blir nog bättre om jag skirver vad som köptes.^^ Det blev som sagt ett par skor från HM i stundens hetta. Sedan inhandlades ett par melerade Wayfarers från Glitter. Jag har ju blivit så paff när alla har inhandlat dom, eftersom jag blev charmad av färgen redan i februari! Och efter ett rännande efter Sarahs perfekta tygskor (som inte är funna ännu) så köptes två par färgade strumpbyxor, dessa också från HM. På den andra bilden är mina köp, eller kap rättare sagt, från Glitter dom också.^^ Ett halsband som liknar en liten portmonä och ett par rosliknande örhängen. Ynka 35:- var priset! Man bugar och bockar och bockar lite till. Rabatter och reor in my heart.
image124image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0