In a world full of familiar faces'

INTERNET<3


Vi har haft halvstudiedag idag, och detta var riktigt, riktigt skönt! Har varit på vift sedan tjugo i tolv och nu ska jag över till Sanne. Mamma är visst på städhumör och eftersom hon har tänt rökelse i resten av huset så är jag inte sen med det jag heller.^^ Jag hatar lukten av mitt rum, ingen annan tycker att det luktar konstigt och jag vädrar ändå hela dagarna. Nej, nu ska allt där inne få lukta vaniljrökelse! 

Nu ska jag på vift igen. Hem till Sanne och dricka hallonsmoothie. 

So long

Kommentarer
Postat av: Jessica

men älska din blogg, ditt sätt att skriva, allt. älska dig! kan man få lägga till dig i sina kontakter eller? fixa det snuttan ^^

2008-04-15 @ 21:36:47
URL: http://jjessicaharaldsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0