Den höga svarta

image149Hejsan hopsan! Var ett tag sedan sist!^^ Iallafall i bloggvärldens dagar räknat. Skulle 'grabba' en fika med Emmorna och Sanne på stan efter skolan, men det bidde itne så tyvärr. Sanne och jag hade dock taggat så mycket så att vi tog en fika på George. Efter den var det tänkt att vi skulle spana in hennes pojkar i Gallerian. Dessa pojkar kunde dock inte hittas eftersom dom kanske inte jobbade idag?

Under en tur på GT köptes en sådan klänning som alla verkar ha och klippte sönder den också. -Som alla också verkar göra.. Men eftersom jag behövde klippas ur min vackra svarta pennkjol efter klassfesten så är en bomullskjol för 49:- ett bra alt. tills vidare! 

Kanske blir en runda i denna ikväll? ;-)


Kommentarer
Postat av: anni

jag har faktiskt inte klippt sönder min, än. men funderar starkt på det ;)

2008-04-12 @ 17:34:17
URL: http://knasanni.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0